Saturday, 26 March 2011

stop it budd !

 marah macam terlalu marah ni , haha kau tak habis-habis nak cari gaduh pasal hal sama , apesal kau ni ? ulang-ulang , tanye ini itu nak tahu sangat pasal FD (mrf) tu . bila cakap tak tu tak lah , bila jawab ye tu ye lah ! ulang-ulang , menyakitkan hati :) 

can you stop asking bout him ?! 

ayat dan kata-kata sempurna : '' mampos lah bosan ke tak, erghh! biar ah , budak2 ke dah besar ke , peduli ape AKU , sumpah erghhh ! " ahhh so sweeet macam cirit !

* bila gaduh start aku kau yang best tuh , pingu betul lah !

farahaqilah

No comments:

Post a Comment