Sunday 3 April 2011

mrE bagi aku Quran ? awhhh

semalam mrE drive datang kajang , jumpe sumpah kejap , mulemule duduk depan sekolah then kitorang pergi minum air kat depan sekolah , taktahu lah ape yang kitorang cakap and tahutahu mase untuk die balik and aku balik sekolah balik , pelik . kenapa ? entah , tak de pun cakap ape ape , pandang senyum pandang senyum , tanye soalan yang entah macam takperlu pun ade jugak . aiyaa kenapa ? taktahu pelik sumpah pelik -.-

okayy depan sekolah salam pastu cakap byebye , mrE bagi something , pakai beg besar . taktahu ape dia bagi , dia suruh bukak kat rumah , okay la kan .

buka bag , and serious , shock gila ! kenapa ? kenapa dia bagi aku quran ? aku pelik weh , jahat sangat ke aku sampai dia nak bagi mcm tu ? okay then mula fikir macam macam , motif apa ? kenapa ? nak marah pun ada tapi taktahu lah kenapa , okay lepas tu dia pun cakap quran tu birthday dia then abg dia bagi dia , dia suruh jaga and baca elok2 lah . aww aww , okayy faham -.-

 serious wehh aku macam tah kenapa syaitan ape duduk dengan aku macam tak suka kenapa dia nak bagi aku quran tu , sumpah . and aku taboleh baca sebab aku tengah masalah perempuan , pegang pun taboleh kan , tapi aku pun tatahu apesal aku pergi pegang jugak then tibetibe aku cium quran tu , dosa ke aku taktahu . lepas tu lamalama bila aku tengok je quran tu lamelame , aku macam wahhh ~ aku rase dia sweet sangat weh bagi aku quran tu yang mulemule aku macam takfaham apa motif dia , and sumpah aku nak baca quran tu sampai habis . tenang weh, betul .

aku dah khatam , tapi aku cuma pandai baca tapi takfaham maksud , aku nak baca sangat maksud quran tu , terjemahan quran tu , aku janji aku akan baca and akan habiskan quran tu , insyaallah .

*taksabar weh nak mandi wajib , aku janji aku akan baca habis , insyaallah :) 

( b , thanks sangat , iloveyousomuch dear ^^- )



farahaqilah

No comments:

Post a Comment