Sunday 6 March 2011

sebab aku tahu kau macamane

semalam tak text langsung mrE , sepatah pun tak , kenape ? entah lah , tak rase nak text or nak reply text die lagi . maybe buat mase sekarang kot . mrE minta break mase 4march2011 , uhh lepas tuh lame sikit tu die cakap ape yang die cakap tu hanye cakap , makne ? makne nye dy cakap break tu senanye takdepape lah sebab die cakap die hanye cakap tapi hati die taknak , die sakit hati sangat sebab tu die cakap macam tu , aiyo apakah ! senangsenang die main dengan perkataan tu , cube kalau break tu "cerai" , boleh pulak lah kan die nak cakap hati die taknak , haihh . mase tu aku marah die , taknak melawan pun sebenarnye , tapi nak buat macamane kan , die bengang aku pun bengang jugak lah . die cakap aku tetap taknak mengalah , aku nak buat ape dah aku memang macam tu . mrE update status die , "cakap je YES , tade gune kalau org tu dibuat macam sampah ". die memang tak cakap untuk sape , tapi ofcourse , terase . kenape aku tak cakap yes ? sebab aku tahu kau mcmne,.


* kami tak break lagi , kot ?


farahaqilah

No comments:

Post a Comment