Sunday 6 March 2011

i've get the answer , maybe ?

mrE suke nak samesame kan aku dengan orang lain , makne ? gf org lah kan . maybe die takperasan , tapi tu lah die , aku tak suke lah org same2kan aku , lagi2 bile bf sendiri . kalau kau rase gurl macam tu kau nak , yang sayang sangat kat bf die , yang nak kene tunjuk die sayang kat bf die , yang macam sweeet gile tu , kau carilah macam tu , aku tak kan , kan mrE kan . haihh . cube kalau aku samesame kan kau , kau suke ? nahh , kenape kau tak macam mrF ? susah sangat ke kau nak layan aku macam mrF layan aku , ? huhh ?


berbalik kat title tu , kenape ? mrE suruh fikir ape yang aku buat sume , aku tak fikir pun , tapi jawapan datang sendiri dari hati aku , aku tak rase kalau aku still dengan die sekarang yang aku boleh lame, makne ? aku takrase pun boleh nak sampai kawen ke ape , entahh . aku rindu mrE , sumpah . tapi entah lahh. die text aku , sume panjang2 , tapi aku tekreply . die call aku , tapi sekali jeh , awchh ! haihh kau ni , nak ape sebenarnye lagi ?



*kau suke aku same kan kau ?

farahaqilah

No comments:

Post a Comment