Tuesday 8 March 2011

die nak main game ?

ahh tuition pukul 4 , harini tuition math , ahhh mane aku nak pergi kan . then jalan last nye duduk kat tuition study sejarah , esok exam lah :) bace bace bace , dah tibetibe teringat kat mrE pulak dah . err -.-

ohhh tadi mrE cakap kan die pun boleh buat macamne aku buat , makne ? die pun taknak text lah kot kan , pastu die cakap nak tengok sampai bile boleh tahan , okayy fine kan aku cakap aku teringat die tibetibe kan , aku amik phone , fikir enam kali weh then aku pun text die , sepatah , cume tulis name die , mulemule misscall lepastuh baru aku text , ohh tak berjawab , die nak main game weh . nak tengok boleh tak takboleh tahan .agaknye , okay fine . cukup baik aku text kau :) ingat jugak lah aku kat kau kan , kan . taknak reply ? sukehati kau .

mesti kau macam mule sakithati kan tengok blog yang ni , hee cube kau fikir , aku takpernah kan tulistulis pasal kau sangat dalam blog , *lalastoryy ..sebab macam taknak orang tahu lah kan kite gado ke takhappy ke ape , kenape sekarang ? entahh . kalau simpan sorangsorang lamelame sangat pun taboleh bla jugak ;) maaf maaf again -.-


farahaqilah

No comments:

Post a Comment