Tuesday 8 March 2011

terharuu macam babu :D

malam semalam , mrE text suruh bagitahu die kalau aku nak tidur , okay fine aku memang dah set ayat lah kan nak cakap cmne , punye panjang fikir , lamelame aku cume nak cakap ni jeh "goodnight" . ahh tapi fikir jeh , sebetulnye aku tak send pun , sebab ? bukan taknak okay , aku tengah study then tertidur depan buku , bangunbangun pukul 3pagi, tengok phone ter-off batery habis , ahhh aku bangun terus pergi charge then ade 3message , mrE , mrL, mrN . heee L,N tuh kawan sahajee okay ! and and mrE cakap yang die sebenarnye suruh aku bagitahu yang aku nak tidur sebab die nak call , ahh -.- maaf maaf . bukan taknak cakap, serious tertidur . lepastu aku reply " tertidur sayang." berat hati aku weh nak cakap sayang , sebab ? entah lah..nanti aku check hati aku :)

sampai sekolah , aku tengok phone , mrE reply , woahhh ! ingat ape lah kan , rupenye mrE cume reply "k" jeh . hahaha , wahh sangat terharu macam babuuu ! haha :p baru ingat nak text even pun sikit sikit , tengok dah die macam tu , jawapannye memang aku takreply lah kan .


farahaqilah

No comments:

Post a Comment